organization

Інструкція замовлення послуги з поводження з побутовими відходами для населення




Для отримання послуги з поводження з побутовими відходами необхідно укласти договір.

Для укладення (переукладення) договору необхідні наступні дії:

  1. На головній сторінці сайту в меню виберіть «Реєстрація», (якщо Ви переукладаєте договір, реєстрація не потрібна, Ваші дії починаються з п.3);
  2. Заповніть дані у відкритому  вікні  і натисніть  «Відправити», відкривається особистий кабінет ( далі Ваші дії продовжуються з п.4);
  3. Зайдіть по номеру телефону  у особистий кабінет , для чого виберіть «Увійти», введіть номер мобільного телефону, натисніть  «Відправити», після цього отримаєте смс-повідомленням код, введіть його, натисніть  «Увійти».
  4. На сторінці свого особистого кабінету,  для укладення договору, натисніть «Договори +», відкриється напис  « На послугу з поводження з побутовими відходами», натисніть на цей напис, відкриється сторінка « Договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами», натисніть «+» Укласти договір;
  5. Заповніть поля, контакти, адресу проживання;
  6. Дайте згоду на обробку персональних даних;
  7. Прикріпіть файл з довідкою про склад сім’ї (при наявності інформації у ХКП «Спецкомунтранс»  -  не обов’язково);
  8. Надішліть заявку.

      Після успішного відправлення форми, Ваша заявка на договір матиме статус – «Надіслано». Очікуйте на смс про підтвердження договору, та можливості накласти ЕЦП (електронний цифровий підпис) на файл.

      Отримавши смс про підтвердження договору, перейдіть в особистий кабінет в розділ відповідного договору, на який Ви надіслали заявку. Ви можете ознайомитись з договором, натиснувши на кнопку "Завантажити договір". Якщо умови договору Вас влаштовують, підпишіть завантажений Вами договір Електронним цифровим підписом. Якщо у вас є ЕЦП - виберіть "Накласти ЕЦП". Для того, щоб отримати ЕЦП - перейдіть  за посиланням.

      Заповніть свої дані в форму, а саме:

1. Оберіть тип носія особистого ключа (зазвичай файловий носій);

2. Виберіть надавача ел. довірчих послуг - Установа в якій зареєстрований електронний ключ;

3. Виберіть на Вашому пристрої файл із електронним ключем;

4. Введіть пароль для ключа;

5. Натисніть на кнопку "Зчитати";

6. Виберіть тип підпису «Данні на підпис окремими файлами»;

7. Алгоритм підпису «ДСТУ – 4145»;

8. Формат підпису з повними даними для перевірки (CAdES-X-Long);

9. Оберіть завантажений файл договору для підпису;

10. Натисніть кнопку «Підписати»;

11. Після успішного зчитування, натисніть «Зберегти»;

      Файл завантажиться на Ваш пристрій;

12. Завантажте файл підпису на сайт.

 

      Усі запитання, в тому числі наявність інформації у ХКП «Спецкомунтранс»  про склад сім’ї, зауваження по договору,  Ви можете надіслати через пункт меню «Звернення».

      По бажанню, для отримання  договору у паперовому примірнику з «живим» підписом, Вам необхідно звернутись у відділ збуту послуг підприємства за адресою м. Хмельницький, вул. Князя С.Хороброго, 1.